Percepcija medicinskih sestara o aktivnostima Jedinica za kvalitetu tijekom pandemije
Kontinuirano unapređenje kvalitete u uvjetima COVID-19 pandemije predstavlja izazov za zaposlenike Jedinica za osiguranje i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite u bolničkim zdravstvenim ustanovama. U kriznoj situaciji možda nije uvijek moguće udovoljiti svim standardima kvalitete uobičajenog vremena, pa su moguće i situacije moralnog distresa. Zdravstveni radnici susreću se s mogućim psihološkim poteškoćama u situacijama dugotrajne izloženosti stresnim situacijama i uvjetima globalne neizvjesnosti. Rezultati istraživanja provedenog pod okriljem Društva za kvalitetu Hrvatske udruge medicinskih sestara govore o percepciji medicinskih sestara vezano za organizaciju aktivnosti u bolničkim Jedinicama za kvalitetu prije i tijekom pandemije te povezanost u odnosu na zadovoljstvo poslom i fluktuaciju radnih mjesta. Koliko se uspješno nose medicinske sestre koje rade u Jedinicama za kvalitetu sa specifičnim zahtjevima posla u izazovnim okolnostima, na kakve poteškoće u radu nailaze i kako se suočavaju sa stresom odnosno kako nastoje sačuvati mentalno zdravlje neka su od pitanja na koje ovaj rad odgovara. Kao odgovor na velika iznenađenja događa se brza opsežna komunikacija, suradnja i inovacije, a psihološka sigurnost zaposlenika i kontinuirana edukacija za unapređenje kvalitete su važni čimbenici stvaranja otpornosti osoblja na poteškoće.